Yhdistyksen koirasusi kalenteri 2016
4 posters
Sivu 1 / 1
Yhdistyksen koirasusi kalenteri 2016
Tilaa koirasusikalenteri vuodelle 2016!
Yhdistys tekee yhteistilauksen viikolla 46
Halukkaat voivat tilata kalenterin seuraavasti:
- kalenterin hinta 10e +2e postit. maksu yhdistyksen tilille, tilinumeron ja maksu ohjeet saat puheenjohtajalta sp:nä
(puheenjohtaja@suomenkoirasudet.com)
-Tilaukset ja maksut ovat oltava viimeistään 8.11.2015 tulleet perille, tilatut ja maksetut kalenterit toimitetaan tilaajille viimeistään
viikolla 51
Yhdistys tekee yhteistilauksen viikolla 46
Halukkaat voivat tilata kalenterin seuraavasti:
- kalenterin hinta 10e +2e postit. maksu yhdistyksen tilille, tilinumeron ja maksu ohjeet saat puheenjohtajalta sp:nä
(puheenjohtaja@suomenkoirasudet.com)
-Tilaukset ja maksut ovat oltava viimeistään 8.11.2015 tulleet perille, tilatut ja maksetut kalenterit toimitetaan tilaajille viimeistään
viikolla 51
taru pekkarinen- Päällikkö
- Viestien lukumäärä : 829
Liittymispäivä : 03.06.2008
Vs: Yhdistyksen koirasusi kalenteri 2016
Mä tilaan sen kaksi kappaletta, mutta tuli tämmönen asia mieleen että: Saisiko jonkunlaisen "kuvauksen" minkälaiset kalenterit on tänä vuonna (tai siis ens vuoden kalenterithan ne on ) Se voisi helpottaa uusia tilaajia kun tietäis ees hieman mitä tilaa.
Onko ne samanlaiset kun ain ennenkin? siis sellaset kierrevihkoset jossa kuvalla/ kuvilla iso tila ja päivät pieniä ruutuja
(sellanen on ainakin mun mieleen ja mun toiveessa )
Onko ne samanlaiset kun ain ennenkin? siis sellaset kierrevihkoset jossa kuvalla/ kuvilla iso tila ja päivät pieniä ruutuja
Sen verran tiedän, että kisoihin lähetyistä kuvista tulee kuvat.
Hukkis- Viestien lukumäärä : 320
Liittymispäivä : 22.04.2011
Anne Ripattila kirjoitti:Mä tilaan sen kaksi kappaletta, mutta tuli tämmönen asia mieleen että: Saisiko jonkunlaisen "kuvauksen" minkälaiset kalenterit on tänä vuonna (tai siis ens vuoden kalenterithan ne on ) Se voisi helpottaa uusia tilaajia kun tietäis ees hieman mitä tilaa.
samanlaiset kun ennenkin eli kuva ja alla kalenteri jossa kait pienet ruudut mihin pystyt kirjoittaa päivän kohdalle.
HUOM!! pari päivää aikaa tilata ja maksaa kalenteri
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa